BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

20.6.11

Hari ini hari yg ke-15 dia pergi mengadap Illahi

Salam Semua

Ya Allah,

Susah juga nak melawan hati yg tgh bergelora ne,
Hati ne bagaikan mati di bawa bersama yg telah pergi,
Aku merasa kan diriku sentiasa kosong,
Dorongan dr suami hanya beberapa saat saja tersemat dlm pikiran,

Ya Allah,

Bagi mereka senangnya berkata2,
Tapi diri yg melalui semua ne,
Terasa ingin menyerah diri pada penciptanya,
Utk bersama yg telah pergi..

Ya Allah,

Ku kuatkan semangatku,
Ku cuba utk kembalikan semangatku,
Tapi itu hanya seketika,
Hidupku Kosong seperti mna Tin Kosong,

Ya Allah,

Engkau Maha berkuasa,
Sampaikan SALAMKU KEPADANYA,
Bahawa AKU SGT MENYAYANGINYA,
Bahawa AKU MERINDUKAN SAAT DIA MASIH DI RAHIMKU,

Amin.
Al-Fatihah

1 Coretan @ Kata²:

Anugerah said...

Kuatkan semangat Kyesha..InsyaAllah ada yang lebih baik sedang menanti..Mmg bukan mudah berpantang tanpa baby sbb saya sekarang pun sama macam awak sedang berpantang tanpa baby (dah hari ke 24)..
Apa pun jaga diri, jaga kesihatan supaya badan kuat n blh try agai (ini dok dalam kepala saya sepanjang berpantang utk saya terus kuat kan semangat)

Kita adalah insan terpilih yang melahirkan ahli2 syurga..Anak kita sedang menanti kita di pintu syurga...