BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

14.7.10

Sempatkah aku perbetulkan semuanya!!!

Salam untuk SEMUA,

Hari ne membuatkan aku tersentak dari lamunanKU..
Apa perlu aku menjauhi hidup yang aku bina untuk dendam pada org yang aku SAYANG..
Ingin aku lakukan kan tapi aku tidak mampu buat semua itu..
Akan ku katakan tidak, Ia yang aku terima..
Ingin ku katakan berhenti, tidak yang aku dengar..
Sungguh payah untuk aku mengatakan PERGILAH DARI HIDUPKU!!!!
Akanku HENTIKAN semua apa yang telah aku mulakan tapi
Payah untuk aku lakukannya sekarang..

Jujur aku hanyalah untuk yang lalu,
Sayang aku masih lagi tinggal sehingga sekarang,
Tapi aku Buntu untuk membuat keputusan yang hanyalah sebutir pasir,
Dia 2 ku pilih hanya lah sementara..



Herdawati Musbi(851221-91-5038)

Love is Peace,
Love is Blind,
Love to Whoever,
Love is NO REASONaBLE!!

0 Coretan @ Kata²: